tisdag 2 december 2008

Cecilia Ståhle



Hej!

Skickar med en samlingsbild på mitt tävlingsbidrag o ett där man ser enbart armbandet. Grunden är alltså detta armbandet som är gjort i corallingteknik, som jag sedan gjorde en del till i svarta länkar o med lite av pärlor (samma som i armbandet) pålänkat på kedjan o då kan koppla ihop denna svarta länkade kedja med armbandet o på så vis få ett maffigt halsband. Jag gjorde också ett hänge med en svart trumpetformad blomma i blackstone o corallade dit samma pärlor som i armbandet, för att få ett maffigt hänge.

Antingen kan man då få ett jättemaffigt halsband inklusive hänge eller så kan man få ett läckert armband o så bara ett hänge runt halsen o jag gjorde så att man kan fästa hänget separat i en läderkedja som jag även satt två organzaband på - ett i lila o ett i cerise.

Ha det gott!

Kram Cecilia Ståhle

1 kommentar:

MUCIKA sa...

Helt underbara smycken!!!!!!!!!